12/12
  • Pages
01 Cover
02 Stedengids Amersfoort
03 Op rolletjes
04 Rondje Regio
05 NS Deals
06 NS International
07 Werken bij
08 Cultuurtips
09 Stedengids Alkmaar
10 NS Flex
11 Spotlight
12 Service en colofon

Service

Duurzaam ondernemen

NS heeft als doel om in 2030 circulair in te kopen, materialen maximaal te (her)gebruiken en geen afval meer te creëren op kantoren en werkplaatsen en van treinen. Om dit te realiseren werken we volgens de uitgangspunten: beperk (nieuw) grondstofgebruik, optimaliseer materiaalgebruik en afval bestaat niet.

Beperk grondstofgebruik

Door circulair ontwerpen en inkopen willen we nog slimmer omgaan met materialen en minder nieuwe grondstoffen gebruiken.

Optimaliseer materiaalgebruik

Wij zijn zuinig op onze materialen en zetten in op goed onderhoud, reparatie en levensduurverlenging. Na ongeveer 20 jaar te hebben gereden zijn alle dubbeldekstreinen van het type VIRM bijvoorbeeld gemoderniseerd.

Afval bestaat niet

Als we producten niet meer kunnen (her)gebruiken, willen we deze hoogwaardig in de kringloop houden door op zoek te gaan naar een nieuwe bestemming.

Lees meer over duurzaamheid bij NS.

Reisinformatie

ns.nl Compleet reisadvies van begin tot eindbestemming, informatie over treinen, treinkaarten, treintijden, de service van NS en nog veel meer. Huisregels

Omdat we het belangrijk vinden dat iedereen zich veilig en prettig voelt, hanteren we op het perron en in de trein een aantal regels. Alle huisregels lees je hier terug. Reizen met een functiebeperking Met NS Reisassistentie helpt een opgeleide assistentieverlener je op het station en bij het in- en uitstappen. Om online NS Reisassistentie aan te vragen voor jouw reis, moet je eerst je gegevens invullen in je Mijn NS-account. Hier geef je o.a. aan met welk(e) hulpmiddel(en) je reist en wie je contactpersoon in geval van nood is. Heb je al je gegevens ingevuld, dan kun je NS Reisassistentie op drie manieren aanvragen: online via ns.nl/reisassistentie, via de NS-app of via tel. (030) 235 78 22.

Werkzaamheden

Eindhoven Centraal - Weert

22 februari t/m 2 maart 2023

Zwolle - Deventer

25 februari t/m 1 maart 2023

Van, naar en via Rotterdam Blaak

26 februari t/m 5 maart 2023

Haarlem - Zandvoort aan Zee

16 maart t/m 19 maart 2023

Van, naar, via Schiphol Airport

17 maart t/m 20 maart 2023

Utrecht Centraal - Arnhem Centraal

31 maart t/m 3 april 2023

Utrecht Centraal - Hilversum

7 april t/m 10 april 2023

Gouda - Den Haag Centraal

29 april t/m 3 mei 2023

Nijmegen - 's-Hertogenbosch

29 april t/m 7 mei 2023

Hoorn - Enkhuizen / Heerhugowaard

11 mei t/m 14 mei 2023

Van, naar, via Rotterdam Centraal

20 mei t/m 25 juni 2023

Meppel - Assen

10 juni t/m 18 juni 2023

Kijk hier voor alle actuele werkzaamheden

Werkzaamheden

Eindhoven Centraal - Weert

22 februari t/m 2 maart 2023

Zwolle - Deventer

25 februari t/m 1 maart 2023

Van, naar en via Rotterdam Blaak

26 februari t/m 5 maart 2023

Haarlem - Zandvoort aan Zee

16 maart t/m 19 maart 2023

Van, naar, via Schiphol Airport

17 maart t/m 20 maart 2023

Utrecht Centraal - Arnhem Centraal

31 maart t/m 3 april 2023

Utrecht Centraal - Hilversum

7 april t/m 10 april 2023

Gouda - Den Haag Centraal

29 april t/m 3 mei 2023

Nijmegen - 's-Hertogenbosch

29 april t/m 7 mei 2023

Hoorn - Enkhuizen / Heerhugowaard

11 mei t/m 14 mei 2023

Van, naar, via Rotterdam Centraal

20 mei t/m 25 juni 2023

Meppel - Assen

10 juni t/m 18 juni 2023

Kijk hier voor alle actuele werkzaamheden

Reisinformatie

ns.nl Compleet reisadvies van begin tot eindbestemming, informatie over treinen, treinkaarten, treintijden, de service van NS en nog veel meer. Huisregels

Omdat we het belangrijk vinden dat iedereen zich veilig en prettig voelt, hanteren we op het perron en in de trein een aantal regels. Alle huisregels lees je hier terug. Reizen met een functiebeperking Met NS Reisassistentie helpt een opgeleide assistentieverlener je op het station en bij het in- en uitstappen. Om online NS Reisassistentie aan te vragen voor jouw reis, moet je eerst je gegevens invullen in je Mijn NS-account. Hier geef je o.a. aan met welk(e) hulpmiddel(en) je reist en wie je contactpersoon in geval van nood is. Heb je al je gegevens ingevuld, dan kun je NS Reisassistentie op drie manieren aanvragen: online via ns.nl/reisassistentie, via de NS-app of via tel. (030) 235 78 22.

Deur tot deur

Of je nu met de trein, bus, tram, deelauto of OV-fiets reist, het begint in de NS-app. Regel je hele reis met NS in de NS-app. Meer informatie over de Reisplanner en vervoermiddelen vind je op ns.nl/regeljereis Download de NS-app gratis in de App Store of Google Play.

Internationaal

nsinternational.nl Voor alle informatie over internationale treinen en treintijden. NS International App Vul je reis in, en deze app houdt je op de hoogte van mogelijke vertragingen of spoorwijzigingen, en geeft eventueel een aangepast reisadvies. Ook worden prijzen getoond, kun je boeken én je mobiele ticket erin laden. Zie nsinternational.nl/app

Deur tot deur

Of je nu met de trein, bus, tram, deelauto of OV-fiets reist, het begint in de NS-app. Regel je hele reis met NS in de NS-app. Meer informatie over de Reisplanner en vervoermiddelen vind je op ns.nl/regeljereis Download de NS-app gratis in de App Store of Google Play.

Contact

NS Klantenservice Ga naar ns.nl/klantenservice of ns.nl/community, stel je vraag en krijg direct antwoord. Geef je graag je mening over producten en diensten van NS? Kijk dan op nspanel.nl. Hier vind je alle informatie over het klantpanel van NS. Je kunt je direct aanmelden als panellid. Volg ons ook via de NS Socials

@nederlandsespoorwegen / nsdagjeuit

@NS_online / @nsdagjeuit

@nederlandsespoorwegen

@NS_online

@NS

Duurzaam ondernemen

NS heeft als doel om in 2030 circulair in te kopen, materialen maximaal te (her)gebruiken en geen afval meer te creëren op kantoren en werkplaatsen en van treinen. Om dit te realiseren werken we volgens de uitgangspunten: beperk (nieuw) grondstofgebruik, optimaliseer materiaalgebruik en afval bestaat niet. Lees meer over duurzaamheid bij NS.

Internationaal

nsinternational.nl Voor alle informatie over internationale treinen en treintijden. NS International App Vul je reis in, en deze app houdt je op de hoogte van mogelijke vertragingen of spoorwijzigingen, en geeft eventueel een aangepast reisadvies. Ook worden prijzen getoond, kun je boeken én je mobiele ticket erin laden. Zie nsinternational.nl/app

Contact

NS Klantenservice Ga naar ns.nl/klantenservice of ns.nl/community, stel je vraag en krijg direct antwoord. Geef je graag je mening over producten en diensten van NS? Kijk dan op nspanel.nl. Hier vind je alle informatie over het klantpanel van NS. Je kunt je direct aanmelden als panellid. Volg ons ook via de NS Socials

@nederlandsespoorwegen / nsdagjeuit

@NS_online / @nsdagjeuit

@nederlandsespoorwegen

@NS_online

@NS

NS Dagje Uit is een uitgave van NS. Realisatie MPG. | Bladmanager Liselotte Helleman (NS) | Redactieteam Priscilla Repi (NS), Leanne Hermans, Babs Jansen | Accountmanagers sales Judith van den Berg, Heleen van Wieringen (NS) | Artdirector Gitteke van der Linden, Martijn Hartwig | Vormgeving Bianca van Hilst | Beeldproductie Nanda de Beer | Projectmanager Marisa Lammes

Medewerkers Anna June, Michèle Bevoort, De Beeldredaktie, Suzette Hermsen, Vera Jansen, Lea de Jonge, Yoko Heiligers, Manon Wigny, Rolinda Windhorst | Cover Rolinda Windhorst

DE INHOUD VAN DEZE UITGAVE WORDT MET DE GROOTSTE ZORG SAMENGESTELD. WIJZIGINGEN IN OPENINGSTIJDEN, PRIJZEN, DIENSTREGELINGEN EN REISTIJDEN BLIJVEN ECHTER ALTIJD MOGELIJK. PRIVACYBELEID NS JOUW GEGEVENS ZIJN OPGENOMEN IN HET NS-KLANTENBESTAND. WE GEBRUIKEN DEZE GEGEVENS ONDER ANDERE OM JE TE INFORMEREN OVER VOOR JOU RELEVANTE DIENSTEN EN PRODUCTEN VAN NS GROEP N.V. EN HAAR WERKMAATSCHAPPIJEN EN SAMENWERKENDE PARTNERS. ALS JE GEEN PRIJS STELT OP DEZE INFORMATIE, DAN KUN JE DIT MELDEN BIJ NS KLANTENSERVICE. © NIETS UIT DEZE UITGAVE MAG WORDEN VERVEELVOUDIGD EN/OF OPENBAAR GEMAAKT ZONDER VOORAFGAANDE TOESTEMMING VAN NS.

NS Dagje Uit is een uitgave van NS. Realisatie MPG. | Bladmanager Liselotte Helleman (NS) | Redactieteam Priscilla Repi (NS), Leanne Hermans, Babs Jansen | Accountmanagers sales Judith van den Berg, Heleen van Wieringen (NS) | Artdirector Gitteke van der Linden, Martijn Hartwig | Vormgeving Bianca van Hilst | Beeldproductie Nanda de Beer | Projectmanager Marisa Lammes

Medewerkers Anna June, Michèle Bevoort, De Beeldredaktie, Suzette Hermsen, Vera Jansen, Lea de Jonge, Yoko Heiligers, Manon Wigny, Rolinda Windhorst | Cover Rolinda Windhorst

DE INHOUD VAN DEZE UITGAVE WORDT MET DE GROOTSTE ZORG SAMENGESTELD. WIJZIGINGEN IN OPENINGSTIJDEN, PRIJZEN, DIENSTREGELINGEN EN REISTIJDEN BLIJVEN ECHTER ALTIJD MOGELIJK. PRIVACYBELEID NS JOUW GEGEVENS ZIJN OPGENOMEN IN HET NS-KLANTENBESTAND. WE GEBRUIKEN DEZE GEGEVENS ONDER ANDERE OM JE TE INFORMEREN OVER VOOR JOU RELEVANTE DIENSTEN EN PRODUCTEN VAN NS GROEP N.V. EN HAAR WERKMAATSCHAPPIJEN EN SAMENWERKENDE PARTNERS. ALS JE GEEN PRIJS STELT OP DEZE INFORMATIE, DAN KUN JE DIT MELDEN BIJ NS KLANTENSERVICE. © NIETS UIT DEZE UITGAVE MAG WORDEN VERVEELVOUDIGD EN/OF OPENBAAR GEMAAKT ZONDER VOORAFGAANDE TOESTEMMING VAN NS.

Direct naar... › NS Flex › Reisinformatie › NS Zakelijk › Klantenservice

Onze producten › Kaartjes & Toeslagen › Abonnementen › Deur tot deur › Dagje uit › Internationale treinkaartjes

Meer NS

› Over NS › Werken bij NS › Mobiliteitsadvies › Nieuws › Prestaties


› Disclaimer › Privacy › Cookies › Bedrijfsinformatie › Voorwaarden en folders

NS Logo blauw